Pazar

Sac Kavurma


uzun zamandır,resim ekliyemiyordum.blogumda bir problem vardı.neyse bu gün düzeldi.
geçenlerde çok sevdiğimiz sac kavurmayı yaptım.yanına da şehriye pilavı.kızım küçüklüğünden beri bu pilava bebek pilavı der ve çok sever.
kuşbaşı doğranmış eti küçük küçük doğradım.suyunu çekene kadar kavurup birazda zeytinyağı ilave ederek kavurdum.sonra biber ve domatesleride koyduktan sonra yumuşayıncaya kadar pişirdim.tuz ve baharatları da ekledim.yanında herhangi bir pilavla çok güzel oluyor.
bunun yanında ayrıca yoğurtlu havuç salatası da mükemmel oluyor.tavsiye ederim.

29 yorum:

  1. Sorunun giderildigine sevindim.ellerine saglik

    selamlar

    iyi geceler

    www.aynurdantarifler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Cok nefis görünüyor,ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  3. CANIMM COK GÜZEL OLMUS MIS GIBI,MMMM...OLSADA YESEM DERMISIMMM:)))
    TATLIM BU TARIFLE BIRLIKTE YAP GÜL TATLISINI COOOOK GÜZEL OLACAK GÖR BAK.
    IYI GECELER BEBEYIM:)

    YanıtlaSil
  4. selam cnm, salata ve örgü etkinliğimize katılabilirsen çok seviniriz, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. eLLERİNE SAĞLIK sANA DA GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM.

    YanıtlaSil
  6. ohh mis gibi yemede yanında yat ellerine sağlık canımcım...güzel bir hafta senin olsun çook öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. Tamam!! ben sana reçel vereyim sen bana kavurma ver
    :))

    YanıtlaSil
  8. eline sağlık canım nefis olmuş
    sevgiler
    iyi haftalar

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem bir görüntü
    Akşam yapsak mı ne:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ceydacım
    ellerine sağlık canım saç kavurman harika görünüyor.İnan canım çekti:)
    napıyoruss doğru mutfağa nofrosttan et çıkartmaya gidiyoruz artık yarına yaparım
    mutlu haftalar
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  11. canım akşam yemeği zamanım gelmiş....tabağın içindeki yemeklere ağzım sulanarak bakıyorum....

    ellerine sağlık...harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  12. AZ ÖNCE YEMEK YEDİM AMA SENİN ŞU TABAĞI ALSAM YİNE DE YİYEBİLİRİM... ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  13. Canım şekerim elelrine sağlık babamdan sonra yapan birini hatta baya görmek çok hoş ayrıca Atv için temennine de tşk ederim canım

    YanıtlaSil
  14. misler gibi en sevdiğim pilav yanında kavurma ellerine sağlık harika görünüyor sevgiler canım

    YanıtlaSil
  15. aksam aksam canim cektii cokkk leziz gorunuyorr ..ellerine saglik hayirli aksamlar..

    YanıtlaSil
  16. Hımmm nefis ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  17. Ceydacığım Cok nefis görünüyor,ellerine saglik hayatım.İyi geceler...

    YanıtlaSil
  18. eline saglik cok guzel gorunuyor sevgiler

    YanıtlaSil
  19. CANIM KAVUR VER BANA BAŞKA BİŞİ İSTEMEM.BAYILIRIM.HARİKA GÖRÜNÜYOR.ELLERİNE SAGLIK CANIM KOCAMAN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  20. Mmm... Et ve pilav. Muhteşem ikili. Ben ikisini de çok seviyorum. Çok da güzel yapmışsın. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  21. Ceyda'cığım,

    Çok güzel ve leziz bir tabak hazırlamışsın, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  22. nefis, ellerine saglik canim, bende cok severim kizin gibi bu pilavi, afiyet olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. kavurma yenir hemde ne yenir şöyle lavaşta olucak yanına mm nefis:)

    YanıtlaSil
  24. canim benim harika olmuş ellerine salğkı..sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
  25. canımm
    bu ne sorundur böle bloglar başında nazar mı değdi ne?
    inşallah bir daha sorun yaşamazsın
    kavurma süper ellerine sağlık tatlım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Nasıl canımı istettin şimdi gecenin bu yarısı :(( Zaten açlıktan uyuyamıyorum :)))
    Canım Ceydam, ellerine sağlık, enfess olmuş hem pilavın hem kavurman...
    Öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. hımmm...sac kavurmayı çok severim.
    resimde de çok güzel görünüyor.
    canım çekti yani.pilav da yanında hoş durmuş tabi.

    YanıtlaSil

çok teşekkür ederim.en kısa zamanda yorumlarınıza cevap yazmaya çalışıcam.