Pazartesi

Cevizli Ekmeğim ve Ekmek Tatlısı

 ekmek yapma işi çok zevkliymiş.insan sürekli değişik değişik ekmekler yapmak istiyor.bu seferde cevizli ekmek yaptım.çok nefiss oldu.
 bu ekmekten tatlı yapsam nasıl olur acaba dedim.hani cevizli ya, lezzetli olacağını düşündüm.gerçektende, aynı kaymaklı ekmek kadayıfı gibi oldu.çok güzeldi.
yapılışı çok basit;
ekmeğimi dilimlere ayırdım.büyük olduğu için tekrar ikiye kestim.2 bardak şeker, 2 bardak su ile bir şerbet yaptım.biraz ılınınca ekmeğimin üzerine döktüm.o güzelce şerbetini çekince, üzerine soğuttuğum krem şantiden koydum.aslında kaymak bulabilirseniz eminim daha güzel olur.çok kolay ve lezzetli bir tatlı.ayrıca bayat ekmeklerimizde değerlenmiş olur böylece..

29 yorum:

  1. çok güzel bir fikir canım.ellerine saglık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. yaa ama bu haksizlik:) Herkes aliyo bende istiyom yaa :)) Canimcim makinan hayirli olsun gercekden cok kullanisli iyi bi alet öle gozukuyor bende almayi cok istiyorum...

    eline saglik

    sevgiler

    www.aynurdantarifler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir fikir...eğer bir gün ekmek makinası alırsam ve ekmek yapıpda bayatlatırsam aklımda bu tarif olacak...

    teşekkürler....
    ellerine sağlık....

    (bu arada almayı düşünüyorum...herkes memnun )

    YanıtlaSil
  4. Hımmmmmm ekmek nefis, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canımcım harika olmuş
    iyi bir hafta dilerim
    öptüm cnm

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım ekmekte tatlı da harika görünüyor

    ceydacım biz diyet etkinliği yapıyoruz.Azklaorili mamalarla seninde katılımlarını bekliyoruz.

    mutlu haftalar canım
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. CANIMMM EKMEK PUF PUF KANBARMIS KARSIMDA NEFISSSS.
    ELLERINE SAGLIK,SEVGILERIMI BIRAKIYORUM.
    YORUMUN ICIN COOOOK TESEKKÜR EDERIM CANIM BENIM.

    YanıtlaSil
  8. selam ..hayırlı olsun ekmek makinan..güle güle kullan.ben ilk ekmek yaptıgım zaman sıcak sıcak ekmege reçel sürüp yemiştik .bir anda koca ekmek bitmişti:))))güzel bir fikir kalan ekmekleri bu şekilde degerlendirmek...teşekkürler...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. ceyt ablacım,
    ekmek çok nefis görünüyor.
    tatlı da süper görünüyor.aslında bizde de ekmek makinası var ve ben de denemeyi çok isterim.

    ellerine sağlık ablacım,

    YanıtlaSil
  10. Ağzımın suyu aktı resmen krema ne güzel duruyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Harika bir fikir ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  12. cevizli ekmek çok lezzetli olur zaten ama tatlıda süper bir fikir tebrik ederim canım ellerine sağlık öpüyorum iyi geceler

    YanıtlaSil
  13. Kaymaklı ekmek kadayıfını çok severim.Görünce canım çekti:)Ellerine sağlık.
    Yorumun ve ilgin için çok teşekkür ederim.Son zamanlarda farklı hobiler buldum kendime.Sık sık tarif eklemesem de bloğuma devam ederim inş.

    YanıtlaSil
  14. Günaydın bitanem.Ohh durmadan tazecik ve değişik tarifler yapmak ne güzel. Ellerine sağlık.Öptüm.

    YanıtlaSil
  15. ELLERİNE SAĞLIK.
    BEN DE CEVİZLİ EKMEK YAPARIM.ÇOK GÜZEL VE BESLEYİCİ OLUYOR.İÇİNE KUŞ ÜZÜMÜ DE EKLERİM.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  16. Ekmek kadayifina bende dayanamiyorum ama burada bulmak imkansiz,böyle bende denemek isterim canim ellerine saglik hem ekmek nefis olmus hemde tatlisi,sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Ceyt'cim o ekmekçikleri bir de sulandırılmış reçelle ıslat sonra ımm ımm pek hafif olur ekmek tatlısı ben de pek severim :)) ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. canım mrb!ekmek yapmışsın ayyrrıı üstüne birde o ekmekten tatlı yapmışsın valla bravo !! Alkış sana çünkü bu kadar yaratıcı olmak büyük yetenek .canım bna yapmış olduğun güzel yorumların için çok teşekkr ederim hoş kallll

    YanıtlaSil
  19. amanda aman önce makinada ekmek sonra onunla tatlı...harikasın valla bende yaklasık 15 gun önce makina aldım cok memnunum hatta sımdı bir ekmek daha pişiyor ama daha tatlı ekmek denemedim..yakında onuda yaparım...ellerine saglık...

    YanıtlaSil
  20. Herkez çok memnun ekmek makınasından aaa alıcam bende artık.Ellerine sağlık pek güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  21. merhaba
    ziyaretiniz için teşekkürler
    her zaman beklerim
    smilinin sizi güldürmesine sevindim hehe
    görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  22. canım benim harika olmuş ekmeğin ellerine sağlık nefis valla ...sevgilerimle..öpüyorum

    YanıtlaSil
  23. Tatilde benim de ekmek makinasında yapılmış ekmeğin tadına bakma fırsatım oldu ve çok beğendim.

    Ellerine sağlık nefis görünüyor.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. canim ellerine saglik
    marifetli hatun bir baska oluyor ya nasilda akil etmissin süper vallahi sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  25. Canım,
    çok yaratıcısın ne diyeyim. ikisi de nefis görünüyor ellerine sağlık. sevgiler

    YanıtlaSil
  26. hemi kaymaklı ekmek kadayıfı hemi cevizli hemide ev yapımı of diyorum yiyenler çok şanslı eline sağlık!

    YanıtlaSil
  27. canim ellerine saglik, bayilirim cevizli ekmege, sen birde tatlisini icat etmissin, emeklerine saglik, kadinlar günün kutlu olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. iyi geceler,
    bende ekmek makinası için sürekli alıp almamk adına düşünüyorum. Yapılanları görünce almam gerektiğinin kararını yavaş yavaş veriyorum:)Çok güzel olmuş , ellrinize sağlık.
    Güzel bir hafta dilerim.
    sevgilerimle,
    Neşe
    http://neseersoy.blogcu.com/

    YanıtlaSil

çok teşekkür ederim.en kısa zamanda yorumlarınıza cevap yazmaya çalışıcam.