Pazar

Uzun bir aradan sonra...



çok uzun zamandan sonra herkese nescafe ayrılmaz ikili ile kocaman merhaba.şimdilik kahvemle ve yeni başladığım kitabım İskender Pala'nın Mihmandar adlı kitabıyla siz dostlarıma seslenmek istedim.İskender Pala en sevdiğim yazarlardan ve neredeyse tüm kitaplarını okudum.Mihmandarı da diğer kitapları gibi  herkese tavsiye ederim.nescafe ayrılmaz ikili, tadı kokusu çok hoş içimi çok yumuşak bir kahve.bundan sonra sıkça görüşmek dileğiyle herkese sımsıcak sevgiler...

8 yorum:

  1. merhaba blogumu ziyaretiniz için teşekkür ederim ama ben sizi izlemeye alamıyorum çünkü izleyici paneliniz görünmüyor. http://ikndesign.blogspot.com.tr/2014/01/izleyici-paneliniz-yok-mu-oldu.html burdaki anlatımla düzeltirseniz burada olacağım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretiniz ve verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.
      sevgiler...

      Sil
  2. Hoşgeldinn, gerçekten epeydir yoktun. Şimdilerde bloglar facebook'a da taşındı o yüzden sayfa ziyaretleri de azaldı.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum, Betülüm.evet bi geldim kimsecikler kalmamış her yer çok sessiz.eskiyi özledim doğrusu.benden de sevgiler canım..

      Sil
  3. merak ettim doğrusu, kitabı.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İskender Palanın diğer kitaplarını okuyup beğendiyseniz eğer, bunu da çok beğeneceğinizden eminim.ben tarzını ve kitaplarını severek okuyorum.size de tavsiye ederim.

      Sil
  4. Canımm arkadaşım seni tekrar burada görmek çok güzell:) tekrar hoşgeldin...çookk öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serapcım, teşekkür ederim canım.bende seni çookk öpüyorum :)

      Sil

çok teşekkür ederim.en kısa zamanda yorumlarınıza cevap yazmaya çalışıcam.